Wstęp...

Jak to mówiło się o pierwszej części ,,Gwiezdnych wojen”? ,, Każda Saga ma swój początek”
Dzisiaj co prawda nie o produkcji Georga Lucas'a, a o nieskończonym i wciąż rozrastającym się świecie Marvela. Gorąco liczę na to, że ten blog stanie się miejscem w, którym każdy fan uniwersum znajdzie coś dla siebie. A może przy okazji zarażę kogoś nowego swoją pasją? Mam nadzieję, że Wy jako czytelnicy swoimi sugestiami oraz pomysłami pomożecie rozwinąć mi to miejsce. W końcu najważniejsze jest to o czym Wy chcielibyście czytać! To jak? Biografie? Recenzje? Ciekawostki? Moje wyobrażenia przyszłych wydarzeń z filmów wchodzących w skład MCU? Tak naprawdę wszystko jest sprawą otwartą i blog może przyjąć naprawdę różną formę. Zapraszam do sekcji komentarzy i pozdrawiam.  

Komentarze

  1. Wstęp bardzo ciekawy myślę że chciałabym czytać tu o wszystkim co dotyczy uniwersum pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zarażenia się pasją, to jestem dowodem na to, że da się nią zarazić. Do produkcji Marvela przekonałam się niedawno dzięki mojemu chłopakowi, który jest tego wielkim fanem..Już po obejrzeniu pierwszego filmu (Iron Man) polubiłam produkcję Marvela i zaczęłam oglądać kolejne filmy i coraz bardziej interesować się tym tematem..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świata marvela od początku mnie zafascynował postacie bronią ziemie jak i również wszechświat,przed złymi mocami. Uniwersum Thor,Iron Men,Doktor Strange,Czarna Pantera,Kapitan Ameryka ,Hullk to postacie które mi i zaimponowały chciałbym dowiedzieć się tu więciej o tych i o innych Bohaterach MCU Pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty